سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یا دانشمند باش یا دانشجو یا شنونده و یا دوستدار و پنجمی مباش که هلاک می گردی . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
ویژه نامه همکاری ملی شمالشرق استان تهران
>>محسن صالحی ( دوشنبه 95/11/25 :: ساعت 12:43 عصر)

کارگاه تخصصی خطرات موادمخدر و اعتیاد در پردیس برگزار شد


کارگاه تخصصی خطرات مواد مخدر و اعتیاد با هدف قرار دادن جامعه کارگری در شهرستان پردیس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری همکاری ملی از پردیس : کارگاه تخصصی خطرات مواد مخدر و اعتیاد با هدف قرار دادن جامعه کارگری با برگزاری کارگاه آموزشی، خطرات اعتیاد را در زمینه مواد مخدر یا فضای مجازی با همت کمیته امداد امام‌ خمینی و با حضور پرسنل نیروی انتظامی و حوزه مواد مخدر و جانشین سپاه شهرستان پردیس، مسؤولین ادارات، شهروندان شهرستان، برای زنان سرپرست که فرزند دانش‌آموز دارند، برگزار شد.

طی این کارگاه یک روزه خانواده‌های تحت پوشش‌کمیته امداد امام خمینی در فرهنگسرای مهر شهر بومهن گرد هم آمدند تا از مباحث مختلف این کارگاه بهره‌مند شوند.

بنابراین گزارش این کارگاه با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید و سرود ملی کشورمان آغاز شد سپس کارکنان حوزه مواد مخدر نیروی انتظامی شهرستان پردیس انواع مواد مخدر، گونه‌های گیاهی، سنتی، شیمیایی و... را در این‌کارگاه به نمایش گذاشتند تا خانواده‌ها آگاهی نسبی با این مواد داشته باشند.

در ادامه این کارگاه حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی‌تبار در جمع خانواده‌های ممدجویان کمیته امداد امام خمینی، در خصوص نقش خانواده در جلوگیری از اعتیاد فرزندان، اظهار داشت: تا زمانی که اولیا، پدر و مادرها از نظر اعتقادی نتوانند خوب عمل کنند و در مسیر تقویت بنیه دینی خود و فرزندانشان زمان بگذارند ما گرفتار این‌ مشکل بزرگ خواهیم بود.

وی‌ گفت: امروزه ما شاهد آن هستیم که پدر و مادرها خود گرفتار بعضی سوء رفتار‌ها و نا هنجاری‌ها هستند و توقع دارند که فرزندانشان اینگونه رفتار‌ها را انجام نداده و به سمت مواد مخدر نروند.

مسؤول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان پردیس ادامه داد: با توجه به رشد جمعیت شهرستان پردیس لزوم آگاه‌سازی جوانان، خوانواده‌ها از سوی مسؤولین احساس میشود تا بتوانیم تا حد ممکن خطرات این بلای خانمانسوز را اعلام کنیم.

در پایان این کارگاه نماینده کمیته امداد امام خمینی شهرستان پردیس ضمن تقدیر از شرکت مددجویان در این کارگاه، برگزاری این جلسات را در کاهش افراد معتاد موثر دانست


  نوشته های دیگران ()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
فهرست ها
 RSS 
خانه
ارتباط با من
درباره من
پارسی بلاگ

بازدید امروز: 3
بازدید دیروز:  5
مجموع بازدیدها:  14107
منوها
» درباره خودم «


ویژه نامه همکاری ملی شمالشرق استان تهران

» آرشیو مطالب «

شهریور 95

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «

برلیان
سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید

» لوگوی دوستان «