سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش به فراوانی آموختن نیست، بلکه نوری است که در دل آنکه خدا هدایتش را بخواهد، می تابد . پس هرگاه در پی دانش بودی، ابتدا جوهره بندگی را در جانت بجوی و با به کار بستن دانش آن را به دست آور و فهم را از خدا بطلب تا به تو بفهماند . [امام صادق علیه السلام]
ویژه نامه همکاری ملی شمالشرق استان تهران
>>محسن صالحی ( دوشنبه 95/11/25 :: ساعت 12:45 عصر)

رئیس شورای شهر بومهن:
انتخاب سرپرست شهرداری بومهن کذب است/ هر کس باید پاسخگوی تخلفات خود باشد


رئیس شورای اسلامی شهر بومهن گفت: اگر تخلفات شهردار محرز شود شورای شهر بلافاصله با تشکیل جلسه سرپرست موقت را منصوب و در ادامه نسبت به انتصاب شهردار اقدام خواهد کرد.

علی‌اکبر رجائی نیا  در گفت‌وگو با خبرنگار همکاری ملی در بومهن در خصوص بازداشت شهردار و دو معاون وی در شهرداری بومهن و شایعات انتخاب سرپرست جدید، اظهار داشت: با توجه به اینکه مراجع قضایی شهردار و دو نفر از معاونان وی در شهرداری بومهن را بازداشت کردند، این سمت تا زمانی که نتیجه بازپرسی‌ها از دستگاه قضایی منتشر شود خالی خواهد بود.

وی ادامه داد: بدون اعلام مراجع ذیل صلاح و محرز شدن تخلفات نمی‌توانیم سرپرستی برای شهرداری بومهن منصوب کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن با بیان اینکه تاکنون هیچ‌گونه اطلاعی از روند این پرونده منتشرنشده، بیان کرد: زمان بازگشت و یا عدم بازگشت شهردار و معاونان، شهرداری بومهن مشخص نشده و در صورت وصول این خبر به اطلاع شهروندان شهر بومهن خواهد رسید.

رجائی نیا اضافه کرد: اگر تخلفات شهردار محرز شود شورای شهر بلافاصله با تشکیل جلسه، سرپرست موقت و در ادامه نسبت به انتصاب شهردار اقدام خواهد کرد.

وی در خصوص موضوع جلسه روز آینده شورای اسلامی شهر بومهن، گفت: فردا جلسه شورای شهر برگزار خواهد شد، اما این نشست هیچ ارتباطی به انتصاب سرپرست و شهردار ندارد، و موضوع آن بررسی، رسیدگی و هماهنگی با مراجع ذیل صلاح نسبت به موضوعات و اتفاقات اخیر است.

رجائی نیا در خصوص دستگیری شهردار و دو معاون وی و ناراحتی شهروندان بومهنی، اذعان داشت: تا زمانی که خبر قطعی در خصوص اختلاس‌های مطرح‌شده منتشر نشود، نمی‌توانیم هیچ‌گونه قضاوتی انجام دهیم.

وی ادامه داد: بازپرسی و بررسی‌های این پرونده توسط دستگاه قضایی ادامه دارد و هرکسی تخلفی را انجام داده باشد باید پاسخگوی اعمال خود باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن افزود: تفاوتی بین هیچ‌کدام از مسؤولان در مقام‌های مختلف از بالاترین، مسؤول تا کوچک‌ترین عضو از بدنه سازمان نیست و هرکسی باید پاسخگوی تخلفات خود باشد.

رجائی نیا گفت: در حال حاضر تشخیص ارتکاب تخلفاتی مانند اختلاس و یا ارتشا از عهده ما خارج است و دستگاه قضا به‌خوبی و بدون اقماض به این موارد رسیدگی می‌کند که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک نتیجه آن اعلام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن افزود: تا زمان اعلام مراجع قضایی نسبت به عدم و یا محرز بودن تخلفات و نتیجه قطعی این پرونده، معاون عمرانی شهردار، نسبت به ادامه فعالیت‌ها و پیگیری امورات شهر بومهن انجام‌وظیفه خواهند کرد


  نوشته های دیگران ()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
فهرست ها
 RSS 
خانه
ارتباط با من
درباره من
پارسی بلاگ

بازدید امروز: 0
بازدید دیروز:  1
مجموع بازدیدها:  13998
منوها
» درباره خودم «


ویژه نامه همکاری ملی شمالشرق استان تهران

» آرشیو مطالب «

شهریور 95

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «

برلیان
سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید

» لوگوی دوستان «