سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل ها بر دوستی آن که به آنها نیکی کند و دشمنی آن که بدان ها بدی کند، سرشته شده است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
ویژه نامه همکاری ملی شمالشرق استان تهران
>>محسن صالحی ( چهارشنبه 95/6/24 :: ساعت 10:0 صبح)

یک کارگردان تئاتر:
شهر با تئاتر معنا پیدا می‌کند/ بازیگران قدرتمند در شهرهای کوچک تکامل می‌یابند

کارگردان تئاتر گفت: شهرهای امروز با تئاتر معنا پیدا می‌کنند و بازیگران قدرتمند در شهرهای کوچک تکامل می‌یابند.

هومن رهنمون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری همکاری ملی در شرق استان تهران اظهار داشت: هر چه تئاترهای یک شهر فعال‌تر باشند، میزان درک فرهنگی آن شهر بالاتر می‌رود؛ زیرا یکی از دلایلی که می‌توانیم درک مردم را از لحاظ فرهنگ رشد دهیم، میزان برپایی تئاترهای یک شهر است.

وی ادامه داد: همه شاهد هستیم که تئاتر در شهرستان دماوند جان تازه‌ای گرفته و این به دلیل رشد جدید و اتفاقات خوب در این شهرستان است.

کارگردان باسابقه تئاتر گفت: در قدم‌های اول به ویژه در سال‌های اول خیلی با استقبال خوبی از نظر تماشاچیان مواجه نمی‌شویم؛ به‌خصوص اینکه این قدم‌ها توسط جوانان برداشته می‌شود.

وی ادامه داد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا همه به‌خصوص جوانان فعالیت‌هایی تئاتری خود را آغاز کنند و این جوانان هستند که می‌توانند روزی اساتید هنری و تئاتر در کشور باشند.

مشاور کارگردان نمایش بوران تصریح کرد: جوانان به‌خصوص صائب کریمی که جرأت کرده و در این سن به کارگردانی روی آورده است، نیاز به حمایت همه تولیدکنندگان در همه عرصه دارد.

وی اضافه کرد: میانگین سنی تئاتر بوران، فقط 22 سال بوده و کریمی با دیگر عوامل و از سرمایه شخصی، یکی از بهترین کارها را به نمایش گذاشته است.

رهنمون خاطرنشان کرد: از خارج کشور یک رفتار هدیه آوردم؛ یکی از اتفاقاتی که در اروپا رخ‌ داده، این است که شهرهای کوچک دارای هویت‌های مستقل هستند.

مشاور کارگردان نمایش بوران گفت: وقتی یک شهر به معنای کامل معنا پیدا می‌کند که دارای تئاتر باشد و بارها مشاهده‌ شده است که بازیگران قدرتمند در شهرهای کوچک تکامل پیدا می‌کنند.

رهنمون ادامه داد: امیدوارم جوانان با قدرت به کار خود ادامه دهند و به فکر حمایت‌های دولتی نباشند؛ چون وقتی سیستم دولتی وارد می‌شود، دیگر قدم‌ها برداشته نمی‌شود و از جانب بزرگان حمایت خواهیم شد.


  نوشته های دیگران ()
>>محسن صالحی ( چهارشنبه 95/6/24 :: ساعت 9:57 صبح)

رئیس شورای ورزش رودهن:
سرانه ورزشی رودهن کافی نیست

رئیس شورای ورزش رودهن گفت: سرانه ورزشی رودهن کافی نیست و در عین حال، تمام امکانات ورزشی باید در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد.

رضا طاهرخانی در حاشیه برگزاری فینال مسابقات گرامیداشت هفته دولت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری همکاری ملی در شرق استان تهران اظهار داشت: نسبت به جمعیت رودهن از سرانه ورزشی خوبی برخوردار هستیم؛ اما این سرانه کافی نیست و باید تلاش کنیم تمام مردم چه در سطح شهر و چه در سطح بخش رودهن بتوانند از امکانات ورزشی استفاده کنند.

رئیس شورای ورزش رودهن ادامه داد: در شهر رودهن، پنج سالن ورزشی چندمنظوره وجود دارد که دو سالن در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن بوده و یک سالن در اختیار آموزش‌وپرورش و دو سالن دیگر به اسم، در اختیار اداره ورزش و جوانان رودهن است.

وی در خصوص سالن‌هایی که در اختیار اداره ورزش و جوانان رودهن است، افزود: طبق دستورالعمل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، تمام امکانات ورزشی شهرهای استان باید در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد؛ اجاره سالن‌هایی که به اسم در اختیار اداره ورزش و جوانان بوده و عملاً در اختیار بخش خصوصی است، مشکلاتی در بعد مالی برای اداره ورزش و جوانان به وجود آورده است که این مشکل تنها مخصوص رودهن نیست؛ بلکه تمام شهرستان‌های استان تهران درگیر این موضوع هستند.

رئیس شورای ورزش رودهن اظهار کرد: استخر، زمین چمن، زمین اسکیت، پینت‌بال و ... از دیگر امکانات ورزشی رودهن است که مردم می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

طاهرخانی گفت: هفته دولت بهانه‌ای بود تا کارکنان و ورزشکاران کنار یکدیگر جمع شوند و در رشته‌های مختلف به ورزش بپردازند.

وی ادامه داد: ورزشکاران باید در مرحله اول اخلاق‌مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند؛ چراکه اخلاق‌مداری رکن مهم و اصلی در ورزش است.

طاهرخانی اضافه کرد: امیدواریم دیگر هیأت‌های ورزشی فعالیت‌های خود را بیشتر کنند تا شاهد رشد ورزش رودهن باشیم.


  نوشته های دیگران ()
>>محسن صالحی ( سه شنبه 95/6/23 :: ساعت 5:52 عصر)

?? تازه ترین دروغ های خبرگزاری دلواپسان
??لاپوشانی املاک نجومی شهرداری با تهمت به افشاگران

??بعد از نقش برجسته مهندس محسن سرخو در افشای تخلفات عدیده شهرداری (واگذاری املاک میلیاردی) خبرگزاری راستگو و پاکدامن اصولگرا اقدام به انتشار خبری با عنوان " تخلف 236 متری همسر عضو اصلاح طلب شورای شهر در ساختمان 2500 متری دربند" نمود .

??ازآنجاییکه که پیشاپیش و بنا به کثرت تجربه مطلعیم که این خبرگزاری اعتقادی به اخلاق حرفه ای و درج جوابیه ندارد جهت اطلاع شما مردم فهیم اقدام به شفاف سازی درباره مجموع دروغ های این خبرگزاری کرده و مستندات را ضمیمه همین مطلب جهت رویت مردم فهیم منتشر خواهیم کرد .

?? دروغ اول و دوم :
 در تیتر خبر آمده "برج سازان" ! باید خدمت نگارنده ی عزیز  که از محل زندگی مردم تصویر نگاری کرده خواهش کرد که چگونه یک آپارتمان 6 طبقه را برج محسوب می کنی !؟
در ادامه زمین 412 متری را 2500 متر حساب می کند (با ضریب 6 )

?? سومین دروغ :
 کدام تخلف 236 متری !؟ پایان کار این واحد آپارتمانی که کمتر از یک سوم آن متعلق به همسر مهندس سرخو (مدیر نمونه مدارس دولتی تهران قبل از دوره بازنشستگی) می باشد و مشارکتی ساخته شده طبق مستندات قبل از شروع دوره نمایندگی مهندس سرخو در شورای شهر است و هیچ تخلفی صورت نگرفته ! حتی یک متر مربع !

?? چهارمین و پنجمین دروغ مضحک و شاخدار :
در خبر آمده شده در سال 92 اقدام به مشارکت !
قرارداد با سازنده متعلق به سال 83 و زمان سکونت سال 89 می باشد ! 3 سال قبل از شروع دوره نمایندگی !

??دروغ ششم :
تیم نگارنده عزیز عضویت در خانه کارگر و حزب اسلامی کار را شغل محسوب فرمو ده اند !

??دروغ 7و 8 و 9 و 10 و ...
در ادامه موضوع فیش های نجومی در شرکت تامین اجتماعی را طرح کرده که نگارندگان فراموش نموده اند این فیش ها مربوط به دوران سعید مرتضوی و محمود احمدی نژاد بوده و اولین اقدام مهندس سرخو در این نهاد پیشنهاد و اجرایی کردن نصف شدن حقوق هیئت مدیره این مجموعه بوده است !
در آخرین سلسله دروغهایشان عضویت در هیات مدیره شرکت های مختلف اقتصادی را بیان نموده اند که قاعدتا مثل موارد قبل پیگیری و شکایت قانونی خواهد شد.

@hamkaarimelli


  نوشته های دیگران ()
>>محسن صالحی ( سه شنبه 95/6/23 :: ساعت 5:49 عصر)

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:
استان تهران با کمبود تخت بیمارستانی مواجه است/ مراجعه 100 هزار نفر به بیمارستان سوم شعبان دماوند
خبرگزاری همکاری ملی : استان تهران با کمبود تخت بیمارستانی مواجه است/ مراجعه 100 هزار نفر به بیمارستان سوم شعبان دماوند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی با بیان اینکه استان تهران با کمبود تخت بیمارستانی مواجه است، از مراجعه 100 هزار نفر به بیمارستان سوم شعبان دماوند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری همکاری ملی  از شرق استان تهران، علی‌اصغر پیوندی ظهر امروز در مراسم افتتاح بخش مراقبت‌های ویژه، ساختمان اداری و کلنگ‌زنی مصلی نماز بیمارستان سوم شعبان شهرستان دماوند درخصوص مشکلات نظام بهداشتی اظهار کرد: نظام بهداشت و سلامت در کشور بخصوص شهرستان‌ها دارای مشکلات بسیار زیادی از جمله نیروی انسانی کار‌آمد، پرستاری و بخش‌های دیگر است که تاکنون برخی از این مشکلات حل شده است؛ اما هنوز با مشکلات زیادی روبه‌رو هستیم.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل در استان تهران کمبود تخت در بیمارستا‌ن‌هاست، بیان کرد: جمعیت زیرپوشش در منطقه شرق استان تهران، دانشگاه علوم پزشکی و شهر تهران حدود پنج میلیون نفر است که ما باید حدود 5 هزار تخت داشته باشیم که متأسفانه 3 هزار و 800 تخت و در مواقع خاص، 4 هزار تخت در دسترس است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی افزود: تعداد زیادی از این تخت‌ها فرسوده است که امیدواریم با کمک خیران بتوانیم این مشکل را رفع کنیم.

پیوندی در خصوص طرح تحول سلامت گفت: این طرح باعث شد تا بیمه‌‌ها فعال‌تر شوند؛ در اردیبهشت‌ماه سال 1393 حدود 205 تخت داشتیم که به تعداد 180 تخت افزایش ظرفیت داشتیم و 42 هزار متر‌مربع افزایش مساحت در بیمارستان‌ها داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه شهرستان دماوند در منطقه استراتژیک قرار دارد، اشاره کرد: بیمارستان سوم شعبان شهرستان دماوند به دلیل قرار گرفتن در منطقه پررفت و آمد از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی ادامه داد: طی سال گذشته بیمارستان سوم شعبان شهرستان دماوند حدود 100 هزار نفر مراجعه‌کننده داشته که 8 هزار نفر بستری شدند و حدود 3 هزار عمل جراحی انجام شده است.

به گزارش همکاری ملی  امروز طی مراسمی ساختمان اداری بیمارستان سوم شعبان شهرستان دماوند افتتاح و مصلی نماز این بیمارستان با حضور فرماندار شهرستان دماوند، نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و خیران نیک‌اندیش کلنگ‌زنی شد


  نوشته های دیگران ()
>>محسن صالحی ( سه شنبه 95/6/23 :: ساعت 5:47 عصر)

سر‌پرست‌ هلال احمر دماوند خبر داد

2 مصدوم در برخورد شدید پراید با تیر برق در جابان دماوند

خبرگزاری فارس: 2 مصدوم در برخورد شدید پراید با تیر برق در جابان دماوند

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند ‌‌از مصدومیت دو نفر در برخورد یک دستگاه خودروی پراید با تیر برق در منطقه جابان دماوند خبر داد.

سعید طاهری دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: طبق اعلام پلیس‌راه متوجه شدیم یک دستگاه خودروی پراید به شدت با تیر برق در منطقه جابان برخورد کرده است که دو نفر در داخل این خودرو گرفتار شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله هماهنگی‌‌ها صورت گرفت و یک تیم نجات از پایگاه امداد و نجات پایگاه شهید داوود مقدم چناران را به محل حادثه اعزام کردیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: پس از رسیدن تیم اعزامی، عملیات نجات به سرعت آغاز شد و با کمک تیم نجات آتش‌نشانی جابان مصدومان رهاسازی شدند.

طاهری تصریح کرد: پس از عملیات رهاسازی، اقدامات اولیه بر روی مصدومان انجام و به دلیل وخامت و جراحات شدید مصدومان با همکاری اورژانس درخواست بالگرد شد.

وی ادامه داد: در این خصوص، بالگرد به محل حادثه اعزام شد و مصدومان توسط اورژانس به بالگرد انتقال داده شدند؛ مصدومان جهت مراقبت‌های بیشتر مستقیم به بیمارستان تهران انتقال پیدا کردند


  نوشته های دیگران ()
>>محسن صالحی ( سه شنبه 95/6/23 :: ساعت 5:46 عصر)

در جلسه شورای اداری

بخشدار جدید بخش مرکزی فیروزکوه معرفی شد

خبرگزاری فارس: بخشدار جدید بخش مرکزی فیروزکوه معرفی شد

در جلسه شورای اداری و با حضور مسؤولان، بخشدار جدید بخش مرکزی فیروزکوه معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، صبح امروز با برگزاری جلسه شورای اداری در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان، بخشدار جدید بخش مرکزی فیروزکوه معرفی شد.

در این جلسه سیدعلی رحیمی که پیش از این بخشدار ارجمند بوده است، به عنوان بخشدار مرکزی فیروزکوه معرفی و از زحمات ابوالفضل زمانی‌نژاد بخشدار قبلی بخش مرکزی فیروزکوه تجلیل شد.

این جلسه با حضور نورالله طاهری فرماندار فیروزکوه، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیلی امام جمعه فیروزکوه و سایر مسؤولان این شهرستان برگزار شد.


  نوشته های دیگران ()
>>محسن صالحی ( سه شنبه 95/6/23 :: ساعت 5:44 عصر)

طراحی پکیج های سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات
دستاورد گروهی از محققین پارک فناوری پردیس؛

به گزارش خبرگزاری همکاری ملی در شرق استان تهران ، یکی از واحدهای فناوری مرکز رشد فناوری نخبگان، مستقر در پارک فناوری پردیس، با تمرکز و فعالیت چهار ساله در حوزه IPTV موفق به ساخت انواع سرورهای صنعتیIive IPTVگردید.

حسن میرزایی، مدیر شرکت فاواپردازان کارا (فاواپک) از اعضای مرکز رشد نخبگان پارک فناوری پردیس گفت: تمامی سیستم­های تولید شده توسط این شرکت کاملا صنعتی و مبتنی بر تراشه­ هایDSP و تراشه­ های منطقی، طراحی و ساخته شده ­اند و همه مراحل طراحی و ساخت سخت افزاری و نرم افزاری سیستم­های فوق توسط محققان این شرکت درطول 4 سال گذشته صورت گرفته است.

این محقق گفت: پشتیبانی از انواع سرویس‌هایT–DVB و S–DVB و همچنین پیاده‌سازی بخش‌های مورد نیاز از عملکردهای روترها و سوئیچ­هایmulti-cast در بخش‌های مختلف، مشتریان شرکت را قادر می سازد با ارائه سیستم‌های مقرون به صرفه و راه کاری کامل در این حوزه عملا بکارگیری این سرویس‌ها را حتی در مجتمع ­های مسکونی کوچک و بدون نیاز به اپراتور متخصص، استفاده نمایند.

میرزایی تصریح کرد: راهکارهای ارائه شده توسط این شرکت که اخیرا توسعه یافته‌اند، با پشتیبانی از پروتکل HTTP دربخش ترافیک داده­ ها، علاوه بر پروتکل‌ها و استانداردهایی که به صورت سنتی درحوزه IPTV استفاده می‌شده (UDP)، این امکان را فراهم کرده که مشترکین مبتنی بر WIFI، مانند: تبلت‌ها، گوشی‌های هوشمند تلفن همراه، تب لت و ...نیز در کنار مشترکین مبتنی بر فیبر نوری و یا بسترهای سیمی، بتوانند سرویس­های مختلف تلویزیونی باکیفیت بالا (HD) را دریافت نمایند.

مدیر شرکت فاواپردازان کارا افزود؛ سرویس IPTVLIVE   نوعی دسترسی به کانال‌های زنده تلویزیونی مبتنی بر شبکه هایIP بوده و درواقع فراهم آورندگان این سرویس، دسترسی مشترکین شبکه هایIP به کانالهای مختلف زنده تلویزیونی و رادیویی را مبتنی بر بسترهای منعطف شبکه IP وبا کیفیت بالا(HD) امکانپذیر می‌نمایند. به بیان دیگر با استفاده از تجهیزات توسعه داده شده توسط این شرکت افراد می‌توانند با هزینه بسیار اندک و با استفاده از تلفن همراه، تبلت، لب تاب و یا تلویزیون‌های هوشمند تعداد زیادی تصاویر زنده تلویزیونی را باکیفیت بالا دریافت و تماشا نمایند.

وی یاد آور شد در استفاده از سیستم‌های مشابه همچون گیرنده های دیجیتال بازای هر کاربر، ست کامل تجهیزات مورد نیاز است، بنابراین با تجهیزات محدود، تعداد کاربران محدود خواهند بود و همه کاربران باید همزمان یک کانال را تماشا کنند در حالیکه در سرویس دهی در حالت IPTV تعداد کاربران زیاد و امکان انتخاب کانال‌های مختلف وجود دارد


  نوشته های دیگران ()
>>محسن صالحی ( سه شنبه 95/6/23 :: ساعت 5:39 عصر)

عرضه چهارده محصول دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه تسالونیکی یونان(TIF)
با حمایت پارک فناوری پردیس؛

چهارده محصول دانش بنیان ایرانی از جمله مانیتور علائم حیاتی شرکت الکترونیک برتر، داروهای شرکت نانوحیات دارو، تجهیزات پزشکی شرکت آیسان طب و محصولات شرکت فن‌آموز و ... در نمایشگاه تسالونیکی یونان (TIF) عرضه شده‌اند.

به گزارش خبرنگارهمکاری ملی به نقل ازروابط عمومی پارک فناوری پردیس؛ در هشتاد و یکمین دوره از این نمایشگاه سه شرکت دانش بنیان نیز در محل غرفه پارک فناوری پردیس حضور دارند که دو شرکت کانساران بینالود و پویش دارو عضو پارک فناوری پردیس می باشند.

غرفه جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه 110 مترمربع است که 40 مترمربع آن در قالب جزیره مستقل در اختیار پارک فناوری پردیس قرار گرفته است.

این رویداد که کشور روسیه به عنوان شریک اصلی آن معرفی شده است فرصتی مناسب را برای توسعه تعاملات تجاری مبتنی بر فناوری ایجاد خواهد نمود.

شایان ذکر است؛ این نمایشگاه از 20 الی 28 شهریور ماه سال 95 (10 تا 18 سپتامبر) در فضایی بیش از 27 هزار متر مربع برپا شده است.


  نوشته های دیگران ()
>>محسن صالحی ( سه شنبه 95/6/23 :: ساعت 5:37 عصر)

برگزاری رویداد Startup Demo در پارک فناوری پردیس
جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا؛

مرکز فن بازار ملی ایران به منظور جذب سرمایه در استارتاپ‏ها و شرکت‏های نوپای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، رویداد Startup Demo را با حضور سرمایه‏ گذاران تخصصی این حوزه برگزار نماید.

به گزارش خبرنگارهمکاری ملی به نقل از  روابط عمومی پارک فناوری پردیس، این رویداد دو روزه با حضور موسسه پویا آفرین مبنا و شرکت خدمات اول مخابرات به عنوان سرمایه­ گذاران و از طرف دیگر استارتاپ‌های حوزه ICTو شرکت‏های دانش‌بنیان و فناور حوزه ICT به عنوان سرمایه ­پذیران برگزار می­ شود.

استارتاپ‏ها و شرکت­ها ایده خود را برای سرمایه‏ گذاران ارائه (Demo) خواهند کرد و سرمایه گذاران با بررسی میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، میزان فروش و ... به بررسی آنها پرداخته و برای سرمایه ­گذاری در آنها اعلام تمایل خواهند کرد. در این صورت مذاکرات بعدی تا حصول نتیجه نهایی توسط فن‏بازار ادامه خواهد داشت.


محور‌های تخصصی این رویداد:

·نرم افزارهای مبتنی بر زیرساخت ارتباطات سیار

·اپلیکیشن های وفق پذیر با بستر مخابراتی کشور

·بهینه‌سازی در ارائه وسیع موبایل اپلیکیشن (ASO)

·سرویس های ارائه خدمات ارزش افزوده (VAS)


این رویداد در 6 و 7 مهرماه 95 در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد


  نوشته های دیگران ()
>>محسن صالحی ( سه شنبه 95/6/23 :: ساعت 5:25 عصر)

با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی و خدماتی انجام گرفت:
بررسی روند اجرای زیرساخت های فاز 8 شهر پردیس
به گزارش خبرنگارهمکاری ملی به نقل از روابط عمومی فرمانداری، طی بازدیدی و با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی و خدماتی شهرستان، روند اجرای زیرساخت های مسکن مهر در فاز 8 شهر پردیس بررسی شد.

در این بازدید که مرتضی حیدری فرماندار شهرستان، سعید غفوری مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس، مدیر عامل آبفای شرق استان تهران، روسای ادارات برق و گاز شهرستان، کارشناسان معاونت عمرانی فرمانداری و معاونین و مجریان طرح شرکت عمران شهر پردیس حضور داشتند، ضمن بازدید از واحدهایی که برای افتتاح طی ماه های آتی آماده می شوند، مشکلات اجرای بخشی از زیرساخت های لازم برای سکونت مردم بررسی شد.

دراین بازدیدها مواردی از جمله تامین برق و روشنایی معابر، وضعیت آب شرب و فاضلاب و چگونگی گازرسانی به واحدهایی که عملیات عمرانی احداث آنها به پایان رسیده است، بررسی شد و برخی مشکلات نیز با هماهنگی افراد حاضر برطرف شد.


  نوشته های دیگران ()
   1   2   3   4      >
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
فهرست ها
 RSS 
خانه
ارتباط با من
درباره من
پارسی بلاگ

بازدید امروز: 4
بازدید دیروز:  1
مجموع بازدیدها:  14123
منوها
» درباره خودم «


ویژه نامه همکاری ملی شمالشرق استان تهران

» آرشیو مطالب «

شهریور 95

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «

برلیان
سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید

» لوگوی دوستان «