سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دارایی با هزینه کردن کاهش می یابد و دانش با دهش فزونی می گیرد . [امام علی علیه السلام]
ویژه نامه همکاری ملی شمالشرق استان تهران
>>محسن صالحی ( دوشنبه 95/6/29 :: ساعت 10:57 صبح)

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه خبر داد
اجرای 55 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در فیروزکوه

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فیروزکوه از اجرای 55 برنامه به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری همکاری ملی از شرق استان تهران، روح‌الله عرب عصر دیروزدر جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان فیروزکوه که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت عید غدیر اظهار کرد: اجرای برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان فیروزکوه از روز عید غدیر خم آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: برای روز 30 شهریورماه امسال، بازسازی واقعه غدیر خم در شهرستان فیروزکوه برنامه‌ریزی شده که برنامه مفصل و باشکوهی است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فیروزکوه ادامه داد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، 55 عنوان برنامه به‌صورت عمومی و در سطح پایگاه‌های شهرستان فیروزکوه اجرا می‌شود.

عرب با بیان اینکه چند برنامه به‌صورت مشترک با سایر دستگاه‌ها اجرا می‌شود، اضافه کرد: در نخستین روز از هفته دفاع مقدس برنامه صبحگاه مشترک در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فیروزکوه برگزار می‌شود.

وی ضمن دعوت از مدیران، کارکنان و بسیجیان برای حضور در برنامه صبحگاه مشترک، افزود: از فرمانداری شهرستان فیروزکوه درخواست می‌کنیم که برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم، دعوت‌نامه‌ای را به ادارات این شهرستان ارسال کند تا مدیران و کارکنان ادارات در این برنامه حضور یابند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه این صبحگاه مشترک ساعت هشت صبح برگزار می‌شود، اضافه کرد: همچنین گلباران مزار شهدا پنجشنبه این هفته انجام می‌شود.

عرب با انتقاد از اینکه تنها برخی از مدیران و کارکنان ادارات در برنامه‌های گلباران مزار شهدا حضور پررنگ دارند، گفت: شهدا بر گردن همه ما حق دارند و درخواست می‌کنیم که همه ادارات در این مراسم حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس اهمیت زیادی دارد، ادامه داد: دفاع مقدس نقش به‌سزایی در فرهنگ و تاریخ کشور ما دارد و ادارات باید این موضوع را جدی بگیرند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: از مدیران و کارکنان ادارات می‌خواهیم که در طول این هفته، شمایی از هفته دفاع مقدس در ادارات نشان داده شود.

این جلسه با حضور سرپرست معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری فیروزکوه، معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرمانداری، سرپرست بخشداری ارجمند، رئیس شورای اسلامی شهر فیروزکوه و سایر مدیران و کارکنان ادارات شهرستان فیروزکوه برگزار شد


  نوشته های دیگران ()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
فهرست ها
 RSS 
خانه
ارتباط با من
درباره من
پارسی بلاگ

بازدید امروز: 0
بازدید دیروز:  4
مجموع بازدیدها:  14108
منوها
» درباره خودم «


ویژه نامه همکاری ملی شمالشرق استان تهران

» آرشیو مطالب «

شهریور 95

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «

برلیان
سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید

» لوگوی دوستان «