سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در فراگیریش پرهیزگاری نورزد، خداوند به یکی از این سه چیزمبتلایش می کند : یا او را در جوانی بمیراند یا وی را در روستاها بیفکند و یا به خدمت پادشاه مبتلا گرداند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
ویژه نامه همکاری ملی شمالشرق استان تهران
>>محسن صالحی ( دوشنبه 95/6/22 :: ساعت 10:58 صبح)

شهردار پردیس خبر داد

پیشگیری از ریزش کوه داخل مجتمع غدیر پردیس/ نخاله‌ها از سطح مجتمع جمع‌آوری شد

شهردار پردیس از پیشگیری از ریزش کوه داخل مجتمع غدیر پردیس خبر داد و گفت: نخاله‌ها از سطح مجتمع جمع‌آوری شد.

به گزارش خبرگزاری همکاری ملی از شرق استان تهران، محمد لاله جمعه‌شب در نشست بررسی مشکلات مردمی در پردیس با ارائه گزارش عملکرد واحد خدمات شهری شهرداری پردیس اظهار داشت: پیشگیری از ریزش کوه داخل مجتمع غدیر با ماشین‌آلات و ادوات، رسیدگی به سد معبر داخل مجموعه و همچنین حذف بریدگی تقاطع شهید کاظمی- شهید علی تمدن به‌منظور جلوگیری از بروز حوادث احتمالی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: جمع‌آوری و رفت‌وروب به‌صورت روزانه، جمع‌آوری نخاله‌ها از سطح مجتمع به وزن تقریبی 800 تن، احداث دیوار در ورودی قدیم، نرده‌کشی و رنگ‌آمیزی و همچنین نام‌گذاری معابر اصلی مجتمع‌ها طی مصوباتی، انجام شده و در آینده‌ای نزدیک تابلوهای آن‌ها نصب خواهد شد و این موارد از اقدامات واحد خدمات شهری شهرداری پردیس است.

شهردار پردیس، گزارش عملکرد واحد فضای سبز در مجتمع هسا را نیز ارائه و اظهار کرد: همکاری در تأمین خاک و کود موردنیاز بخش عمده‌ای از باغچه‌های ورودی بلوک‌ها و فضای سبز مجتمع، احداث پارک خطی شهید کاظمی در ضلع شرقی مجتمع به همراه نصب یک مجموعه بازی کودکان و همچنین یک مجموعه کامل ورزشی در این مجتمع بزرگ نصب و راه‌اندازی شده است.

لاله ادامه داد: بازپیرایی فضای سبز بلوار شهید کاظمی در ضلع شرقی مجتمع، احداث فضای سبز  در شمال شرقی و جنوب غربی، اجرای فضای سبز ضلع جنوبی مجتمع هسا به‌وسیله فلاورباکس‌های مدرن به همراه کاشت گل و گیاه و سیستم آبیاری قطره‌ای و همچنین توزیع رایگان گل و گیاه به ساکنان مجتمع هسا داشتیم.

وی در زمینه گزارش عملکرد واحد زیباسازی شهرداری پردیس گفت: نقاشی دیوار مشرف به بلوار سفیر امید مجتمع هسا (طرح سنگ) به متراژ 880 متر، پاک‌سازی دیوارهای داخل مجتمع، رنگ جداول خیابان شهید تمدنی بیش از یک‌هزار مترمربع نیز در حوزه زیباسازی مجتمع مسکونی هسا انجام شده است
روزنامه همکاری ملی:
@veghnamhhamkarimeli


  نوشته های دیگران ()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
فهرست ها
 RSS 
خانه
ارتباط با من
درباره من
پارسی بلاگ

بازدید امروز: 14
بازدید دیروز:  1
مجموع بازدیدها:  14193
منوها
» درباره خودم «


ویژه نامه همکاری ملی شمالشرق استان تهران

» آرشیو مطالب «

شهریور 95

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «

برلیان
سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید

» لوگوی دوستان «