سفارش تبلیغ
صبا ویژن
داناترین مردم کسی است که شکّ یقینش را زایل نکند . [امام علی علیه السلام]
ویژه نامه همکاری ملی شمالشرق استان تهران
>>محسن صالحی ( سه شنبه 95/6/23 :: ساعت 5:3 عصر)

طی 6 ماهه نخست سال 95 صورت گرفت؛

بهره مندی 17 هزار شهروند از امکانات مجموعه ورزشی شهرداری پردیس

خبرنگار همکاری ملی ، طی 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 17 هزار شهروند از امکانات مجموعه ورزشی شهرداری پردیس(سالن شهدای گمنام) بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار همکاری ملی به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس، در این مجموعه فرهنگی ورزشی امکاناتی شامل سالن ورزش‌ های رزمی، سالن چند منظوره رشته‌های توپی و سالن بدنسازی به همراه بخش ‌های اداری در خدمت شهروندان گرامی است.

در سالن ورزشی شهدای گمنام شهرداری پردیس علاوه بر اجرای طرح ‌های آموزشی، رقابت های مختلفی برپا می ‌شود که از آن جمله می ‌توان به برگزاری رقابت های جام رمضان در رشته‌ های مختلف در ایام ماه مبارک رمضان سال جاری اشاره کرد.

همچنین طرح‌ های فرهنگی و ورزشی متعددی در قالب برنامه‌ هایی نظیر جشنواره بازی و حرکات کودکان طی سه روز با حضور یک هزار و 500 کودک، جشنواره بازی و ورزش خانواده در ماه مبارک رمضان طی چهار شب، کشتی فرنگی انتخابی استان تهران و رقابت های پرورش اندام شرق استان تهران برگزار شد.

سالن ورزشی شهدای گمنام شهرداری پردیس یکی از مجهزترین مجموعه ورزشی شهرستان و شمال شرق استان تهران محسوب می شود که به همت شهرداری پردیس احداث شد و از سال 88 در راستای خدمات رسانی به شهروندان فعالیت خود را آغاز کرد


  نوشته های دیگران ()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
فهرست ها
 RSS 
خانه
ارتباط با من
درباره من
پارسی بلاگ

بازدید امروز: 3
بازدید دیروز:  1
مجموع بازدیدها:  14182
منوها
» درباره خودم «


ویژه نامه همکاری ملی شمالشرق استان تهران

» آرشیو مطالب «

شهریور 95

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «

برلیان
سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید

» لوگوی دوستان «