سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه کسی را دیدید که به وی زهد دردنیا و کم گویی عطا شده، بدو نزدیک شوید که حکمت القامی کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
ویژه نامه همکاری ملی شمالشرق استان تهران
>>محسن صالحی ( سه شنبه 95/6/23 :: ساعت 5:47 عصر)

سر‌پرست‌ هلال احمر دماوند خبر داد

2 مصدوم در برخورد شدید پراید با تیر برق در جابان دماوند

خبرگزاری فارس: 2 مصدوم در برخورد شدید پراید با تیر برق در جابان دماوند

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند ‌‌از مصدومیت دو نفر در برخورد یک دستگاه خودروی پراید با تیر برق در منطقه جابان دماوند خبر داد.

سعید طاهری دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: طبق اعلام پلیس‌راه متوجه شدیم یک دستگاه خودروی پراید به شدت با تیر برق در منطقه جابان برخورد کرده است که دو نفر در داخل این خودرو گرفتار شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله هماهنگی‌‌ها صورت گرفت و یک تیم نجات از پایگاه امداد و نجات پایگاه شهید داوود مقدم چناران را به محل حادثه اعزام کردیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: پس از رسیدن تیم اعزامی، عملیات نجات به سرعت آغاز شد و با کمک تیم نجات آتش‌نشانی جابان مصدومان رهاسازی شدند.

طاهری تصریح کرد: پس از عملیات رهاسازی، اقدامات اولیه بر روی مصدومان انجام و به دلیل وخامت و جراحات شدید مصدومان با همکاری اورژانس درخواست بالگرد شد.

وی ادامه داد: در این خصوص، بالگرد به محل حادثه اعزام شد و مصدومان توسط اورژانس به بالگرد انتقال داده شدند؛ مصدومان جهت مراقبت‌های بیشتر مستقیم به بیمارستان تهران انتقال پیدا کردند


  نوشته های دیگران ()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
فهرست ها
 RSS 
خانه
ارتباط با من
درباره من
پارسی بلاگ

بازدید امروز: 2
بازدید دیروز:  18
مجموع بازدیدها:  14199
منوها
» درباره خودم «


ویژه نامه همکاری ملی شمالشرق استان تهران

» آرشیو مطالب «

شهریور 95

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «

برلیان
سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید

» لوگوی دوستان «