سفارش تبلیغ
صبا ویژن
و از او پرسیدند امیر مؤمنان خود را چگونه مى‏بینى ؟ فرمود : ] چگونه بود آن که در بقایش ناپایدار است و در تندرستى‏اش بیمار ، و از آنجا که در امان است مرگ به سوى وى روان است . [نهج البلاغه]
ویژه نامه همکاری ملی شمالشرق استان تهران
>>محسن صالحی ( سه شنبه 95/6/23 :: ساعت 5:49 عصر)

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:
استان تهران با کمبود تخت بیمارستانی مواجه است/ مراجعه 100 هزار نفر به بیمارستان سوم شعبان دماوند
خبرگزاری همکاری ملی : استان تهران با کمبود تخت بیمارستانی مواجه است/ مراجعه 100 هزار نفر به بیمارستان سوم شعبان دماوند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی با بیان اینکه استان تهران با کمبود تخت بیمارستانی مواجه است، از مراجعه 100 هزار نفر به بیمارستان سوم شعبان دماوند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری همکاری ملی  از شرق استان تهران، علی‌اصغر پیوندی ظهر امروز در مراسم افتتاح بخش مراقبت‌های ویژه، ساختمان اداری و کلنگ‌زنی مصلی نماز بیمارستان سوم شعبان شهرستان دماوند درخصوص مشکلات نظام بهداشتی اظهار کرد: نظام بهداشت و سلامت در کشور بخصوص شهرستان‌ها دارای مشکلات بسیار زیادی از جمله نیروی انسانی کار‌آمد، پرستاری و بخش‌های دیگر است که تاکنون برخی از این مشکلات حل شده است؛ اما هنوز با مشکلات زیادی روبه‌رو هستیم.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل در استان تهران کمبود تخت در بیمارستا‌ن‌هاست، بیان کرد: جمعیت زیرپوشش در منطقه شرق استان تهران، دانشگاه علوم پزشکی و شهر تهران حدود پنج میلیون نفر است که ما باید حدود 5 هزار تخت داشته باشیم که متأسفانه 3 هزار و 800 تخت و در مواقع خاص، 4 هزار تخت در دسترس است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی افزود: تعداد زیادی از این تخت‌ها فرسوده است که امیدواریم با کمک خیران بتوانیم این مشکل را رفع کنیم.

پیوندی در خصوص طرح تحول سلامت گفت: این طرح باعث شد تا بیمه‌‌ها فعال‌تر شوند؛ در اردیبهشت‌ماه سال 1393 حدود 205 تخت داشتیم که به تعداد 180 تخت افزایش ظرفیت داشتیم و 42 هزار متر‌مربع افزایش مساحت در بیمارستان‌ها داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه شهرستان دماوند در منطقه استراتژیک قرار دارد، اشاره کرد: بیمارستان سوم شعبان شهرستان دماوند به دلیل قرار گرفتن در منطقه پررفت و آمد از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی ادامه داد: طی سال گذشته بیمارستان سوم شعبان شهرستان دماوند حدود 100 هزار نفر مراجعه‌کننده داشته که 8 هزار نفر بستری شدند و حدود 3 هزار عمل جراحی انجام شده است.

به گزارش همکاری ملی  امروز طی مراسمی ساختمان اداری بیمارستان سوم شعبان شهرستان دماوند افتتاح و مصلی نماز این بیمارستان با حضور فرماندار شهرستان دماوند، نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و خیران نیک‌اندیش کلنگ‌زنی شد


  نوشته های دیگران ()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
فهرست ها
 RSS 
خانه
ارتباط با من
درباره من
پارسی بلاگ

بازدید امروز: 17
بازدید دیروز:  1
مجموع بازدیدها:  14196
منوها
» درباره خودم «


ویژه نامه همکاری ملی شمالشرق استان تهران

» آرشیو مطالب «

شهریور 95

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «

برلیان
سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید

» لوگوی دوستان «