سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه دوست دارد بداند نزد خدا چه موقعیتی دارد، به موقعیت خدا نزد خودش توجّه کند ؛ زیرا خدا بنده را در همان جایگاهی می نهد که او خدا را نزد او، در چنان جایگاه نهاده است. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
ویژه نامه همکاری ملی شمالشرق استان تهران
>>محسن صالحی ( چهارشنبه 95/6/24 :: ساعت 9:57 صبح)

رئیس شورای ورزش رودهن:
سرانه ورزشی رودهن کافی نیست

رئیس شورای ورزش رودهن گفت: سرانه ورزشی رودهن کافی نیست و در عین حال، تمام امکانات ورزشی باید در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد.

رضا طاهرخانی در حاشیه برگزاری فینال مسابقات گرامیداشت هفته دولت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری همکاری ملی در شرق استان تهران اظهار داشت: نسبت به جمعیت رودهن از سرانه ورزشی خوبی برخوردار هستیم؛ اما این سرانه کافی نیست و باید تلاش کنیم تمام مردم چه در سطح شهر و چه در سطح بخش رودهن بتوانند از امکانات ورزشی استفاده کنند.

رئیس شورای ورزش رودهن ادامه داد: در شهر رودهن، پنج سالن ورزشی چندمنظوره وجود دارد که دو سالن در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن بوده و یک سالن در اختیار آموزش‌وپرورش و دو سالن دیگر به اسم، در اختیار اداره ورزش و جوانان رودهن است.

وی در خصوص سالن‌هایی که در اختیار اداره ورزش و جوانان رودهن است، افزود: طبق دستورالعمل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، تمام امکانات ورزشی شهرهای استان باید در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد؛ اجاره سالن‌هایی که به اسم در اختیار اداره ورزش و جوانان بوده و عملاً در اختیار بخش خصوصی است، مشکلاتی در بعد مالی برای اداره ورزش و جوانان به وجود آورده است که این مشکل تنها مخصوص رودهن نیست؛ بلکه تمام شهرستان‌های استان تهران درگیر این موضوع هستند.

رئیس شورای ورزش رودهن اظهار کرد: استخر، زمین چمن، زمین اسکیت، پینت‌بال و ... از دیگر امکانات ورزشی رودهن است که مردم می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

طاهرخانی گفت: هفته دولت بهانه‌ای بود تا کارکنان و ورزشکاران کنار یکدیگر جمع شوند و در رشته‌های مختلف به ورزش بپردازند.

وی ادامه داد: ورزشکاران باید در مرحله اول اخلاق‌مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند؛ چراکه اخلاق‌مداری رکن مهم و اصلی در ورزش است.

طاهرخانی اضافه کرد: امیدواریم دیگر هیأت‌های ورزشی فعالیت‌های خود را بیشتر کنند تا شاهد رشد ورزش رودهن باشیم.


  نوشته های دیگران ()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
فهرست ها
 RSS 
خانه
ارتباط با من
درباره من
پارسی بلاگ

بازدید امروز: 15
بازدید دیروز:  1
مجموع بازدیدها:  14194
منوها
» درباره خودم «


ویژه نامه همکاری ملی شمالشرق استان تهران

» آرشیو مطالب «

شهریور 95

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «

برلیان
سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید

» لوگوی دوستان «