سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدا خرد را نزد کسى به ودیعت ننهاد ، جز که روزى او را بدان نجات داد . [نهج البلاغه]
ویژه نامه همکاری ملی شمالشرق استان تهران
>>محسن صالحی ( چهارشنبه 95/6/24 :: ساعت 10:0 صبح)

یک کارگردان تئاتر:
شهر با تئاتر معنا پیدا می‌کند/ بازیگران قدرتمند در شهرهای کوچک تکامل می‌یابند

کارگردان تئاتر گفت: شهرهای امروز با تئاتر معنا پیدا می‌کنند و بازیگران قدرتمند در شهرهای کوچک تکامل می‌یابند.

هومن رهنمون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری همکاری ملی در شرق استان تهران اظهار داشت: هر چه تئاترهای یک شهر فعال‌تر باشند، میزان درک فرهنگی آن شهر بالاتر می‌رود؛ زیرا یکی از دلایلی که می‌توانیم درک مردم را از لحاظ فرهنگ رشد دهیم، میزان برپایی تئاترهای یک شهر است.

وی ادامه داد: همه شاهد هستیم که تئاتر در شهرستان دماوند جان تازه‌ای گرفته و این به دلیل رشد جدید و اتفاقات خوب در این شهرستان است.

کارگردان باسابقه تئاتر گفت: در قدم‌های اول به ویژه در سال‌های اول خیلی با استقبال خوبی از نظر تماشاچیان مواجه نمی‌شویم؛ به‌خصوص اینکه این قدم‌ها توسط جوانان برداشته می‌شود.

وی ادامه داد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا همه به‌خصوص جوانان فعالیت‌هایی تئاتری خود را آغاز کنند و این جوانان هستند که می‌توانند روزی اساتید هنری و تئاتر در کشور باشند.

مشاور کارگردان نمایش بوران تصریح کرد: جوانان به‌خصوص صائب کریمی که جرأت کرده و در این سن به کارگردانی روی آورده است، نیاز به حمایت همه تولیدکنندگان در همه عرصه دارد.

وی اضافه کرد: میانگین سنی تئاتر بوران، فقط 22 سال بوده و کریمی با دیگر عوامل و از سرمایه شخصی، یکی از بهترین کارها را به نمایش گذاشته است.

رهنمون خاطرنشان کرد: از خارج کشور یک رفتار هدیه آوردم؛ یکی از اتفاقاتی که در اروپا رخ‌ داده، این است که شهرهای کوچک دارای هویت‌های مستقل هستند.

مشاور کارگردان نمایش بوران گفت: وقتی یک شهر به معنای کامل معنا پیدا می‌کند که دارای تئاتر باشد و بارها مشاهده‌ شده است که بازیگران قدرتمند در شهرهای کوچک تکامل پیدا می‌کنند.

رهنمون ادامه داد: امیدوارم جوانان با قدرت به کار خود ادامه دهند و به فکر حمایت‌های دولتی نباشند؛ چون وقتی سیستم دولتی وارد می‌شود، دیگر قدم‌ها برداشته نمی‌شود و از جانب بزرگان حمایت خواهیم شد.


  نوشته های دیگران ()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
فهرست ها
 RSS 
خانه
ارتباط با من
درباره من
پارسی بلاگ

بازدید امروز: 13
بازدید دیروز:  1
مجموع بازدیدها:  14192
منوها
» درباره خودم «


ویژه نامه همکاری ملی شمالشرق استان تهران

» آرشیو مطالب «

شهریور 95

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «

برلیان
سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید

» لوگوی دوستان «